Geoblog.pl    PawelK    Podróże    Pawel K-a podroz ciagle trwa... the journey is still on move ....    Because the most important is satisfaction!

Because the most important is satisfaction!

Indonezja
Indonezja, Samarinda

"Because the most importend is satisfaction"- niech ktos to powtorzy Patrikowi z Putussibau!!!
Prawdopodobnie pierwsze przejscie grzbietu Muller Range w centralnym Borneo przez obcokrajowca bez pomocy z zewnatrz.

Po calej nocy i polowie dnia spedzonej na pokladzie niewielkiego promu z Long Iram dotarlem to wielkiego smierdzacego miasta, czyli Samarindy. Nie wiem czemu przewodnik L.P. sie nad nim w ogole rozwodzi. Nie ma tam nic po za smrodem, przecenionym zarciem i smieciami. Nawet transport jesli jest to z Balikpapan.
Miasto polozone w delcie Mahakam. Na wodzie mnostwo sporych transportowcow, przepycha sie przez scieki. W poblizu jest kilka kopalni wegla.
Po 3 tygodniach w dzungli. Az mnie odrzuca, tego samego dnia uciekam do Balikpapan. Nie chce siedziec w miastach, lecz tym razem skazany jestm na transport promami bo nikt tu sie chyba jachtem nie zapuszcza.

geminus
geminus - 2009-06-27 23:59
Dobry jestes ! Ja tez o tym myslalem ale mnie wyprzedziles. Gratuluje i pozdrawiam. Trzymam za Ciebie kciuki. Pisz wszystko czego doznales.

Sydzka
Sydzka - 2009-06-28 23:28
Super super ale jak bedziesz New Zealand to w Wellington mamy a raczej Emilka ma 2 kolegow, ktorzy chętnie Cie przenocuja :) Jakby co pisz :)

buzka

geralt1
geralt1 - 2009-06-29 23:45
Cieszę się że ci się udała ta wyprawa na Borneo:) Czytam od dawna opisy Twojej wyprawy i się inspiruję na przyszłość:) No i nareszcie się odezwałeś:D Bo miesiąc bez wpisów do dość długo kazałeś czekać na kolejny wpis:DD