Geoblog.pl    PawelK    Podróże    Pawel K-a podroz ciagle trwa... the journey is still on move ....    Plan B - Everybody can fly even Elephant can fly!!!!

Plan B - Everybody can fly even Elephant can fly!!!!

Malezja
Malezja, Kuala Lumpur

"Plan B" to
-zalatwic wize do Indonezji, co wymaga kupienia biletu w obydwie strony, Kupuje bilet na prom z Melaki na wyspe Sumatre. 170 RM.

-aplikuje online o wize do Australii e-vizitor i niespodziewanie szybko mi ja przydzielaja.
maksymalny pobyt 3 miesiace za jednym razem w przeciagu 12 miesiecy. Czyli wielokrotnie mozna przekraczac granice! he he !!

-kupuje bilet lotniczy w te i spowrotem KL-Perth-KL (Airasia) 500 US dolars (niech ich szlak!!!)

Efekt:
Wiza indonezyjska w kieszeni, Wiza Australijska w kieszeni, transport w kieszeni.
Kasa wyszla, moze sie odkuje w Australi!!

Tymczasem jeszcze Oran Asali.
Choc w KL mile towarzystwo trudno sie zdecydowac!!!

Kinia.
Kinia. - 2008-12-24 11:26
Przepiękne zdjęcia!!
Bardzo żałuje, że podobnie jak Paweł nie usiądę w tym roku z cała rodziną do stołu wigilijnego, ale za rok usiądziemy z nawiązką:))
Wszystkiego najlepszego z okazji świąt dla Ciebie Pawełku i dla fanów bloga!
Szczegółowo było na priv:))

aploch
aploch - 2008-12-26 02:34
Smutniasto było bez Was: Ciebie, Kini, Dziadka.... jakoś tak inaczej. Fotki rodzinne wyślę pocztą. Kukam na choinkę i myślę o Was Robaczki ;(

Sydzka
Sydzka - 2009-01-03 01:00
no to łącze się z Wami, bo moje święta też wyglądały inaczej

Paweł jesteś niepokonany :D Piękne zdjęcia, urocze miejsca ... wszystkiego naj w Nowym Roku... żebyś całe życie tak przyjaźnie szczerzył kły jak tu do zdjęć :)