Geoblog.pl    PawelK    Podróże    Stopem w świat, Hitchhiking journy in to the world, the first part.    Friendly company, good HC hospitality
2007

Friendly company, good HC hospitality

Turcja
Turcja, Denizli

Fajni ludzie, fajna kolacja, synowie naszego przyjaciela nie maja więcej niż 12 lat, a w szachy śmigają że ja się gubię.
A TO INNY TEKST KTÓRY NAPISAŁEM W TYCH DNIACH:
No nareszcie mam trochę więcej czasu by napisać co tam u nas. (te tajemnicze znaczki to po prostu i tylko u nich jest gdzie indziej i z tąd te problemy.

Teraz jesteśmy w Denizli u naszego Przyjaciela z Hospitality Club.
Przez ostatnıe kilka dni byliśmy w Bursie gdzie zwiedzaliśmy miasto (cholernie wielkie ) jak również zdobyliśmy zimą Uluddagi. Jadąc z Bursy do Izmiru mieliśmy przyjemność być zaproszeni na wspaniałą kolację złażoną z krewetek i ryb morza Marmara. A że nasz gospodarz był myśliwym i rybakiem jednocześnie zwiedziliśmy pobliska fermę niedźwiedzi. No normalnie bajka!!
Pojechaliśmy również do Trojı ale miejsce okazało się tak komercyjne że aż odrzucało. Opłata za wejście dość wygórowana i pełno sklepików dla głupich turystów. Sprzedawca operujący językiem polskim chciał 0.10 lira za napełnienie zbiornika na wodę z kranu wiec tego było juz dosyć !!!!
Odeszliśmy na jakiś kilometr od miejscowości w towarzystwie dzieciaków domagających sıę drobnych tylko dla tego ze byliśmy turystami i zanocowaliśmy w gaju oliwnym. No nıe jest to taka bajka jak by sıę wydawało bo chrustu tam nie uświadczysz (mıejscowi pala drewnem, a jest zima).
No ale nie ma co narzekać Stop w Turcji działa bez zarzutu, nie czeka się długo, a wszyscy są bardzo mili.
W Izmirze spędziliśmy 2 noce, w jednej z gorszych dzielnic tego miasta- no cóż hospitality club nie wybiera bogatych, czy biednych. U bardzo miłych ludzi.(Rodzıny) Aż dziw bierze w jakich ci ludzie warunkach mogą żyć. No ale i u nas znajdziesz całkiem niezłe slumsy i brudasów, wıec było to ciekawe doświadczenie.
Z czasem zaczynamy wystrzegać się dużych miast i szukamy jakiś przytulnych małych miejscowości.

CO DZIENNIE MAMY JAKĄŚ PRZYGODE ZE STOPEM I CIEKAWE DOSWIADCZENIA. KAZDY DZIEN PRZYNOSI COS NOWEGO, CZEGO NIE MOZNA SIE SPODZIEWAC, CHCIALBYM WAM TO WSZYSTKO PRZEKAZAC W JEDNYM LISCIE ALE NIE JEST TO LATWE. SZCZEGOLNIE ZE JUZ MUSZE KONCZYC.