Geoblog.pl    PawelK    Podróże    Pawel K-a podroz ciagle trwa... the journey is still on move ....    The biggest catch

The biggest catch

Australia
Australia, South West Kimberly

Didn't want to but have cough a hamershark!

Zalamuje sie spora fala zaraz obok Tamashy, na sterze trzeba byc uwarnym przechyl to Port kontra na Starboard i odwrotnie.
Trzymaj kurs powtarzam sobie, cholera nie mialme sporej praktyki na "handstring" poprzednio.
Ja wywijam z kolem co nie miara. Gdy Pete zasiada sie za "Kierownica" leniwie tylko trzyma noge na sterze i plyniemy prosto jak strzala.
Wiatr, przechyl szyblo przychodzi mi do glowy fraza.
Probujesz tanczyc na galopujacych konach?
"So lets try to dance on galloping horses!" Galloping horses, they chaise they speed they run.

Ale jazda!!!

Nastepny postoj, Tamasha musi byc sliczna przed wyruszeniem z Australi. Wiec zabieramy sie za piaskowanie i malowanie. Gaven dowodzi tym interesem. Trzeba wiekszosc pokladu odnowic bo farba sie sypie.
W miedzyczasie gdy ja lapie drobnice na kolacje, w nocy Gaven lapie rekina. Gdy pytam czemu chce go wypuscic odpowiada ze to zla karma dla surfera! Pozatym te nie sa smaczne!

Gdy nad ranem wychylam glowe z mojej Gloryhole-kajuty, na spokojnej wodzie zauwazam jakby kolczasta klode po przyjrzeniu się jasno widac ze go krokodyl. Obserwuje nasze stale zachowania w obrebie wody by potem sie zaczaic i cabas za fraki i pod wode.

Juz mi sie nie chce plywac, choc wczesciej milo bylo skakac z pokladu w celu oczyszczenia pylu z ciala.
Krokodyle rowniez lubia zuc dmuchane dingy tak dla terningu i bo silniki draznia ich wiec, wyprawe lowiecka odwolujemy. Hi hi innym razem!!

Nie dlugi czas po podniesieniu kotwicy Tamasha udowadnia ze jest naprawde mocno zbudowana, a mapy ze kiepslo pokrywaja ten obszar.
Spokojnie suniemy pomiedzy licznymy wyspami. Gdy nagle gruchnelo, rzucilo wszystkich i wszystko do przodu. A Tamasha stoi, nie wzruszona,
Alarm! Fuck Fuck Fuck w zlosci wypowiada sie Kapitan.
Walnelismy w podwodna skale. Niech to szlak!!!
Wszyscy na poklad. Za chwile cala w stecz.
Niech ktos sprawdzi dolne komory bagazowe - krzyczy Kapitan. biegne z latarka po chiwli otwieram schowki w pokladzie, na szczescie sucho, Tamasha to twarda lajba. miedzy innymi dlatego Peter ja kupil!!!

Niech to szlak plyniemy dalej.