Geoblog.pl    PawelK    Podróże    Pawel K-a podroz ciagle trwa... the journey is still on move ....    Meeting with my Mother

Meeting with my Mother

Malezja
Malezja, Kuala Lumpur
Przejechano 81992 km

Oj steskinila sie kobieta, hm mi tez.
Przywiozla domowe kielbasy i inne specjaly. Jest wyzerka!!!
Z Christchurch w NZ przez Sydney stopem do Melburne a potem 8 godzin w samolocie do KL.
Generalnie pobyt w Malezji bendzie miesieczny pod haslem wypoczynku z mamuska. Choc mam nadzieje za troche sie poszaleje.
Wyjazd troche tez roboczy, przeglad stomatologiczny, badanie krwi itp.
KL-hmmm czuje sie jak w domu, znajome ulice, znajomy jezyk, Kto by momyslal ze do tego miasta bede wracal tak czesto.
Zycie jest pelne niespodzianek.

jasz
jasz - 2010-06-22 00:10
Pozdrawiam Was serdecznie, wypoczywajcie! Kasiu daj sie namówić na odrobinę zwiedzania (walizka w tym nie przeszkadza!)

gosiaszepielow
gosiaszepielow - 2010-06-29 15:35
pewnie, że i tak przetrząsną pół Malezji, nie ma obaw ;-)
Bawcie sie dobrze :-) :-*

potworzy
potworzy - 2010-07-06 16:50
fajna masz mame, pawleK

sypkarola
sypkarola - 2010-07-14 15:09
Swietne fotki mamy! I to ptasie mleczko na drugiej fotce! Jak do mnie przylecieli to zafundowalam sobie miks- kabanosowo-ptasio-mleczkowo-budyniowo-zubrowkowy...nie dziwne ze sie troszke pochorowalam;-)))